To nasza rola… Motorola

Klient:

Motorola Mobility (a Lenovo Company)

Strona www:

https://www.youtube.com/@MotorolaPolska/videos
Pisanie o rozwiązaniach technologicznych wymaga nie tylko wiedzy na temat funkcjonalności danych usług i produktów, ale także szerszego rozeznania w obecnych trendach biznesowych. Przygotowując się do stworzenia scenariuszy filmów dla Motorola sięgnęłam po wartościowe badania i interesujące case'y, które lepiej osadziły możliwości mojego Klienta w aktualnych czasach. Filmy znajdziesz na kanale YouTube pod hashtagiem #MotoDlaBiznesu

Brief

Seria krótkich, 3-5-minutowych filmików dotyczących konkretnych rozwiązań Motorola dla biznesu. Zadaniem było skupić się na urządzeniach/usługach, a nie technologiach. Wideo miały przeplatać plansze - tak, żeby było dynamiczniej i ciekawiej dla odbiorcy. Miejsce dystrybucji: Linkedin i YouTube.

Scenariusze do filmów opowiadających o rozwiązaniach dla biznesu Motorola miały nie tylko przybliżać potencjalnym użytkownikom konkretne produkty, ale także przedstawiać je w szerszym kontekście społeczno-gospodarczym.

motorola