Płacz nad nierozlanym piwem. Polski kraft w dobie koronawirusa

Klient:

MyCompany Polska

Strona www:

https://mycompanypolska.pl
„Im dłużej przebywamy na przymusowym odpoczynku od ludzi, tym częściej w naszych głowach pojawia się wspólne marzenie: sobotni wieczór spędzony ze znajomymi i nieznajomymi nad kuflami pysznego piwa w ulubionym, zatłoczonym lokalu. Podczas gdy podobne sceny śnią się coraz większej liczbie Polaków, rzeczywistość pubów i browarów przypomina raczej koszmar. Koronawirus nawarzył metaforycznego piwa. I kto to teraz wypije?” Artykuł stworzony po lockdownie dla MyCompany Polska opowiada o sytuacji właścicieli pubów i browarników. Tekst napisane w oparciu o wypowiedzi ludzi z branży.

Brief

Artykuł w tłoku tekstów na temat spustoszenia jakie sieje koronawirus w gospodarce, miał za zadanie ugryźć tę historię od bardziej ludzkiej, indywidualnej strony. Opowieści poszczególnych przedsiębiorców z branży, którą zamknięto jako jedną z pierwszych i planowano przywrócić do działania jako jedną z ostatnich okazały się świetnym materiałem, obok którego nie można przejść obojętnie.